Základní informace
Kdy mi objednané zboží dorazí?
Objednané zboží většinou posíláme v den přijetí platby na účet či následující den. Doručeno by mělo být tedy do 1-4 dní. Neplatí o Vánocích! Zde je dodací lhůta prodloužena!
Zasíláme na dobírku?
Ano, zasíláme i na dobírku (v případě, že si objednáte na dobírku, se zavazujete balíček vyzvednout, v opačném případě bude nutné uhradit náklady za poštovné!)
Lze zboží vrátit?
Ano, lze vrátit ve 14ti denní lhůtě. Prosíme o vyplnění formuláře na odstoupení od smlouvy zde: https://www.belleboutique.cz/vraceni-zbozi-a-reklamace/. Zboží musí mít visačku a nesmí nést známky nošení. Náklady za vrácení zboží si zákazník hradí vždy sám. Zásilku zašlete pouze doporučeně a bez dobírky – dobírkové zásilky nepřebíráme a budou vráceny zpět odesílateli.
Lze zboží vyměnit?
Ne. Výměny jako takové neděláme. Je nutné zboží vrátit a na požadovaný produkt vytvořit novou nezávislou objednávku.
Kdy mi bude zaslána částka za vrácené zboží?
Na vrácení částky zpět k Vám máme 14 dnů od doručení zboží na naši adresu.
Dorazila mi poškozená zásilka.
Pokud Vám dorazila poškozená zásilka tuto zásilku nepřebírejte a ihned reklamujte dopravní společnosti. S tou sepíšete reklamační formulář ihned na místě do předávacího protokolu.
Barva v reálu je jiná?
Mějte prosím na vědomí, že barvy v originální podobě se mohou lišit od barev zobrazených na monitoru nebo telefonu vašeho zařízení!
Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete v záložce „Vrácení zboží / Reklamace“. Po jeho vyplnění jej přiložte k vrácenému zboží a balíček zašlete doporučeně na uvedenou adresu.
Balíček nám zašlete na adresu: BelleBoutique, Lucie Benešova, Nickerleho 203/1, Praha 143 00
Při objednávce nad 1.999,- je poštovné ZDARMA!