Základní informace

 

Kdy mi objednané zboží dorazí?

Objednané zboží většinou posíláme v den přijetí platby na účet či následující den. Doručeno by mělo být tedy do 1-4 dní. Neplatí o Vánocích! Zde je dodací lhůta prodloužena! 

 

Zasíláme na dobírku?

Ano, zasíláme i na dobírku (v případě, že si objednáte na dobírku, se zavazujete balíček vyzvednout, v opačném případě bude nutné uhradit náklady za poštovné!)

 

Lze zboží vrátit?

Ano, lze vrátit ve 14ti denní lhůtě. Prosíme o vyplnění formuláře na odstoupení od smlouvy zde: https://www.belleboutique.cz/vraceni-zbozi-a-reklamace/. Zboží musí mít visačku a nesmí nést známky nošení. Náklady za vrácení zboží si zákazník hradí vždy sám. Zásilku zašlete pouze doporučeně a bez dobírky – dobírkové zásilky nepřebíráme a budou vráceny zpět odesílateli.

 

Lze zboží vyměnit?

Ne. Výměny jako takové neděláme. Je nutné zboží vrátit a na požadovaný produkt vytvořit novou nezávislou objednávku.

 

Kdy mi bude zaslána částka za vrácené zboží?

Na vrácení částky zpět k Vám máme 14 dnů od doručení zboží na naši adresu.

 

Dorazila mi poškozená zásilka.

Pokud Vám dorazila poškozená zásilka tuto zásilku nepřebírejte a ihned reklamujte dopravní společnosti. S tou sepíšete reklamační formulář ihned na místě do předávacího protokolu.

 

Barva v reálu je jiná?

Mějte prosím na vědomí, že barvy v originální podobě se mohou lišit od barev zobrazených na monitoru nebo telefonu vašeho zařízení!

 

Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete v záložce „Vrácení zboží / Reklamace“. Po jeho vyplnění jej přiložte k vrácenému zboží a balíček zašlete doporučeně na uvedenou adresu.

Balíček nám zašlete na adresu: BelleBoutique, Lucie Benešova, Nickerleho 203/1, Praha 143 00

Při objednávce nad 1.999,- je poštovné ZDARMA!